sobota, 20 lipca 2013

Powitanie :)

Witajcie Kochani :)

Jest mi niezmiernie miło powitać Was w moim "małym świecie" :)
Cieszę się, że choć na chwilę zajrzeliście do mnie i mam cichutką nadzieję, że zostaniecie moimi miłymi gośćmi :)

Nie martwcie się, bo choć przedstawiłam się Wam jako - blogerka w szpilkach- to nie zanudzę Was butami, choć to naprawdę moja miłość ^^. Nie ukrywam jednak, że pozwolę sobie na kilka postów z nimi w jednej z głównych ról :)

Zapewniam Wam, że nie będziecie się nudzić, a ja nie przystanę tylko na recenzjach, przepisach, uwagach itp. Oczywiście na Waszą kreatywność też będę liczyła :).
Mam miliony pomysłów, którymi bardzo chciałabym się z Wami podzielić :)

Kto wie, może czasem znajdą się tu wskazówki również dla naszych Panów, zwłaszcza przed świętami czy Naszym Kobiecym 8 Marca? :)


Dlatego też serdecznie zapraszam Was do odwiedzania mojego "małego świata" :)

8 komentarzy:

  1. Witaj w blogosferze i życzę powodzenia! I natchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w blogosferze! :)
    Maleńka mi mówiła już trochę o Tobie - Ty chyba też słyszałaś o mnie coś ;D W każdym razie zaproszona na Twojego bloga zostaję tu bo wiem ze będzie ciekawie ;)
    I zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu Miśku :-D Witaj w blogosferze :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteście bardzo kochane :)

    Z takim powitaniem świat blogowania jest jeszcze fajniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Robią się, a wióry lecą!:D
    Tylko jeszcze wdrażam się w sprawy techniczne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzeni:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń