środa, 31 lipca 2013

Tag w wersji: Bez czego nie mogę się obejść ;p


Do tego Tagu nominowała mnie szalona Maleńka, której z tego miejsca przesyłam moc całusów pozdrawiających♥ ;p
Nie zanudzając Was, oto 5 moich sprzymierzeńców, na których zawsze mogę polegać by wyglądać dobrze i czuć się świetnie! :)

1. Tusz do rzęs (+ czarna kredka do oczu)



Romans czarnej kredki i maskary, jak dla mnie- to jest to! :p
Czarna kredka zawsze pomaga nadać mojemu oku wygląd, staje się wyraziste a czarna maskara staje się idealnym uzupełnieniem tego związku ♥

2. Róże do policzków


Nie lubię wyglądać jak przysłowiowa córka młynarza, a nawet delikatna aplikacja różem sprawia, że czuję się świeżo, zdrowo i atrakcyjnie! ;)  

3. Lakiery do pazurków


Kosmetyk, którego nigdy nie jest dość ♥. Dobrze dobrane idealnie uzupełniają strój a nawet makijaż. Pozwalają czuć się pewniej! :)

4. Pomadki



Te wrednoty ciągle mi się gubią ;p
Ale uwielbiam to jak nawilżają i pielęgnują moje usta :). Nie ruszam się bez żadnej z domu, obowiązkowo mają miejsce w mojej torebce :). A te smakowe to prawdziwe gwiazdki ♥. 

5.  Psikadła



Zapach, przecież nawet najpiękniejszy makijaż nie wygra, gdy będziemy "nieciekawie" pachnąć :)
Perfumy, dezodoranty w każdym wydaniu, mgiełki...ach ♥.

To teraz następna piąteczka, którą miło mi nominować:
1. http://camille-beauty.blogspot.com/
2. http://paulena88.blogspot.com/
3. http://rudaa12.blogspot.com/
4. http://www.theoleskaaa.pl/
5. http://agnesbeauty.blogspot.com/



20 komentarzy:

  1. Ooo w końcu! :) Oj tak - smarowidła do ust też są niezastąpione! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, a w okresie zimowym to już koniecznie!:)

      Usuń
  2. Ale masz tych psikadeł! Zgadzam się z Tobą - czarna kredka + maskara to duet idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę jest, ale lepiej troszkę za dużo niż za mało, zawsze trzeba mieć coś pod ręką :D

      Usuń
  3. Lakiery, zapachy i pomadki ;) witaj w klubie. Ja też mam pokaźną kolekcję. :)
    zapraszam czasem do mnie w odwiedziny:)
    www.evisecretgarden.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję i chętnie skorzystam z zaproszenia :)

      Usuń
  4. Pomadki do ust - bez tego z domu nie wyjdę. Mogę nie mieć nawet korektora,ale pomadka musi być! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pomadka tak, zwłaszcza zimą jest niezbędna :)

      Usuń
  5. Dużo tego troszkę :D
    Zapraszam: pieknekosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że wybrałabym podobnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten róż z Wibo, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak bardzo łatwo zdobywa sympatię to cudeńko :)

      Usuń
  8. Całkiem pokaźna kolekcja :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    kosmetyczneszalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tylko całkiem ^^
      dziękuje i na pewno skorzystam ;)

      Usuń
  9. Bez tuszu to ja bym zginęła :P Mi wystarczy tylko tusz, podkład i krem nawilżający

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny tag!
    ja w sumie mogłabym się obejść bez tuszu do rzęs i różu ale bez podkładu nie ma mowy!!!! :)

    OdpowiedzUsuń